Új vállalkozást indít a 90 éves Josef von Ferenczy
A kecskeméti születésű médiamenedzser, Josef von Ferenczy és Kecskemét korábbi polgármestere, Szécsi Gábor új kommunikációs és marketing tanácsadó vállalkozást indít Magyarországon. A Ferenczy és Szécsi nevével jelzett Kft. az év második felében kezdi meg működését, a vállalkozás egyrészt teljes körű kommunikációs és marketing megoldásokat nyújt partnerei számára, másrészt magas színvonalú oktatási programokat, tréningeket is kínál a magukat képezni kívánó szakembereknek. ...
Josef von Ferenczy nemzetközi hírű médiamenedzseri munkássága és Szécsi Gábor ugyancsak nemzetközi vetületekkel rendelkező kommunikációkutatói tevékenysége, valamint a Kft. munkatársainak kimagasló tudása, értékes tapasztalatai révén a cég rövid időn belül komoly rangot vívhat ki magának a hasonló jellegű vállalkozások körében. A tanácsadási és oktatási tevékenység ilyen jellegű kombinációja önmagában is különlegessé és hosszú távon életképessé teheti a céget. Emellett különlegesnek számít az a szakmai és kapcsolati háttér, amellyel az alapítók révén rendelkezik a vállalat. Lehetséges partnereink között éppúgy ott találjuk a hazai kis-, közép- és nagyvállalkozásokat, politikai pártokat, különböző médiumokat, állami és önkormányzati intézményeket, mint magukat a települési önkormányzatokat. Az együttműködések kiépítésekor különös figyelmet fordítanak majd a magyar dél-alföldi és dél-dunántúli régiókban működő intézményekre és vállalkozásokra.
Szécsi Gábor, a cég kommunikációs igazgatója lapunknak elmondta: Ferenczy úr 3 hónapja Münchenben már létrehozott egy hasonló vállalkozást, ami életkorának ismeretében is mindenképpen kuriózum. Kecskemét díszpolgára olyan vállalkozást alapít most hazánkban is, amely egy új alapokra helyezett kommunikálási stratégiát helyez gyújtópontjába. A régi-új alapok a dialógus elvére épülnek, próbálják azt a mindennapi kommunikálási vagy marketing gyakorlatban érvényesíteni. Szécsi Gábor szerint az Európában ma is meghatározó médiaszakember most vállalkozási formában valósítja meg korábbi álmait, minden eddiginél gyümölcsözőbb együttműködést kialakítva a partnerekkel, akik az eddigieknél is hatékonyabb kommunikációs és marketing stratégiát tudnak kiépíteni. Ezek a mai megváltozott kommunikálási technológiák körében praktikusak és jól alkalmazhatóak lesznek majd.