Július 26. péntek, Anikó, Anna
Hírek, események 2011. június 30. 08:27

Lendületes célkitűzésekkel érkezett a Mercedes-Benz új ügyvezetője

Lendületes célkitűzésekkel érkezett a Mercedes-Benz új ügyvezetője
2011. március 1-jétől Ingo Fröhlich vezeti a Mercedes-Benz Hungária Kft.-t, aki személyes dinamizmussal áthatva fogalmazza meg a márka hazai jövőjét. A Mercedes-Benz importőri feladatait ellátó vállalat nagyra törő tervekkel tekint előre, hiszen a 2010-ben értékesített 1569 db jármű után az idén kétszámjegyű növekedést vár az eladásokban. A célok elérését alátámasztja az egyes kategóriákban kínálkozó lehetőségek kiaknázása. A személyautó kategóriában az idén mutatkozott be az új C- osztály, amely jelentős volumenmodell a palettán. A jövőben a kompakt szegmens bővülésével immár négy modell közül választhatnak a márka szerelmesei: már idén bemutatkozik az új B-osztály, mely modellt jövőre Kecskeméten gyártják. A transzporterek és tehergépjárművek eladás-növekedését a flottaértékesítésben rejlő potenciál kiaknázásában látja, illetve további, magas minőségű, személyre szabott megoldások fejlesztésében. Ezen felül a Mercedes-Benz a termékpaletta fenntartási összköltségét figyelembe véve abszolút éllovas, mely a hosszútávon gondolkodó ügyfelek vásárlási döntését pozítivan befolyásolja. „Az teljesen egyértelmű számunkra, hogy a Mercedes-Benz márka hazai megítéléséhez jelentősen hozzájárul a kecskeméti gyár jelenléte, de e mellett óriási hangsúlyt szeretnénk fektetni a márka alapértékeinek megfelelő kiszolgálásra, az ügyfeleink elégedettségére.” – nyilatkozta Ingo Fröhlich.

Ingo Fröhlich korábban a Mercedes-Benz Financial Services ügyvezetőjeként a Daimler konszern görögországi, új-zélandi és horvátországi vállalatainál dolgozott. Magyarországi feladatai komoly kihívás elé állítják, hiszen az elmúlt évek jelentős csökkenése után ugyan láthatóak bíztató jelek az autópiacon, de a túlzott optimizmustól óva intenek a szakértők.

A Mercedes-Benz Hungária Kft. ismerve a márkapalettában, saját programjaiban, a gyár nyújtotta támogató háttérben és a nemzetközi fejlődésben rejlő lehetőséget optimistán tekint már a 2011-es évre. Kétszámjegyű növekedést vár az eladott gépjárművek esetében, hiszen minden termékkategóriában jelentős potenciál rejlik.

A Mercedes-Benz idén ünnepli a világ első személyautójának 125 éves születésnapját, amely a Mercedes-Benz márka egyik alapítója, Carl Benz munkásságához kötődik. Carl Benz tervei alapján 1886. január 29-én nyújtotta be szabadalmát az első, benzinmotorral hajtott automobilra, mely vízhűtéses, egyhengeres és négyütemű volt. Az elmúlt 125 évben a Mercedes-Benz élen járt az innováció, a design és az autózás élményének fokozása, fejlesztése területén. Ennek eredményeként ma egyedülálló termékpalettával rendelkezik a legkisebb személyautótól a maximális variálhatóságot és egyedi igényeket is kielégítő transzporterekig és haszongépjárművekig.

Az idén jelent meg az új C-osztály, amely az E-osztály mellett a legnagyobb volumenben értékesített modell a személyautók között. A felső kategóriás modellek által biztosított szolgálatásokkal, biztonsági rendszerekkel, design-nal rendelkező új C-osztály versenyképes alternatíva a márka rajongóinak.

A távolabbi jövőben a Mercedes-Benz márka kiemelkedő hangsúlyt fektet a kompakt szegmens további fejlesztésére, amely kategória az A- és B-osztály mellett a jövőben 4 tagúvá bővül. A kompakt szegmens bővítésében a kecskeméti Mercedes-Benz gyár kiemelt szerepet játszik: itt készül el az első Made in Hungary Mercedes modell, az új B-osztály.

A transzporterek és haszonjárművek esetében a márkapaletta egyedi előnye az a variálhatóság, amelynek köszönhetően a választékban mindenféle speciális igény kielégítésére létezik megoldás. A fejlődés leginkább a flottaértékesítés kiaknázásában rejlik.

A szállítmányozási piacon – a nemzetközi növekedés eredményeként – jelentős fejlődés érzékelhető, amely a tehergépjárművek eladásának fellenülését hozza.

A beszerzési döntéseket jelentősen befolyásoló fenntartási összköltségek - TCO (Total Cost of Ownership) - szerint a Mercedes-Benz modellpaletta az élmezőnyben szerepel, amely megalapozottá teszi a vállalat értékesítés-növekedésre vonatkozó terveit.

Az objektivitás mellett az emocionális tényezők is jelentős szerepet játszanak a gépjárművásárlási döntésekben. Éppen ezért kapott stratégiai szerepet a vállalat terveiben a vásárlók elégedettségét nyomonkövető rendszer. Ezzel lehet a kereskedő partnereket is arra ösztönözni, hogy a lehető legjobban közvetítsék a márka értékeit. „Elkötelezettek vagyunk abban, hogy a Mercedes-Benz márka a minőség, az innováció és a design egységét jelentse az emberek fejében, hiszen csak ezen keresztül érhetjük el, hogy egyre többen kívánjanak osztozni az általunk kínált autózási élményben” – mondta Ingo Fröhlich.

Kövessen minket a Facebookon is!