A Poli-Farbe sikereinek titka
- A szakkereskedők, az eladók és a vásárlók fogalmazták meg azt, hogy mire van szükségük, milyen egy modern falfesték, és mennyiért lesz kelendő a boltokban. 2005 táján a Platinum berobbant a köztudatba és kategóriát teremtett. Ennek a hatásait a mai napig érezzük, és profitálunk belőle, de nemcsak forintokban, hanem emberi értékek mentén is, hiszen ez a siker alapozta meg valamennyi jótékonysági programunkat is.
- Egyre nagyobb szeletet hasítunk ki a hőszigetelő anyagok piacából is. A Policolor az egyik legjobb ár-érték aránnyal rendelkező hőszigetelő rendszer, ráadásul a magyar tudás gyümölcse. Számos olyan terméktulajdonsággal bír, ami egyedivé teszi a piacon. A növekvő energiaárak mellett, egyre többen gondolják úgy, hogy belevágnak a külső hőszigetelésbe, hiszen ez megnöveli az ingatlanuk értékét, s már az első fűtési számlán jelentkezik pozitív hatása. Alternatívát szeretnénk biztosítani mindazoknak, akik keresik a minőségi, hazai hőszigetelő anyagokat, s a vásárlással segítenék megőrizni a magyar munkahelyeket.