A Four Pointsby Sheraton Kecskemét „Az év franchise szállodája”
Abu Dhabiban tartották a Starwood szállodalánc nemzetközi értékesítési és marketing kongresszusát, ahol a szakmai programok mellett díjátadó ünnepség keretén belül hirdették ki az elmúlt év legjobb teljesítményeit.
A Starwood európai, afrikai és közel-keleti régiójában jelenleg 249 szállodája közül 46-ot üzemeltet franchise rendszerben. Ezek közül bizonyult a legjobbnak, és kapta meg „Az év franchise szállodája díjat” a 2013 májusában megnyitott Four Points by Sheraton Kecskemét Hotel és Konferenciaközpont.
A nyitás óta eltelt közel két évben számos vendégelégedettségi és szakmai díjat is kapott a kecskeméti szálloda. 2014-ben nemcsak a legmagasabb vendégelégedettséget (GEI) elérő szállodája lett a Starwood láncnak, hanem elnyerte a Starwood \"Kiemelkedő Teljesítmény\" kategória díját is. Idehaza is elismerték a szálloda teljesítményét, megkapta az Aranynap-díjat a „Magyarország legígéretesebb 2013-ban megnyitott szállodája” kategóriában, a Turizmus Kft. \"Az év legjobb vidéki Business hoteljének” választotta és bekerült a vendégek véleménye alapján, a Tripadvisor által összeállított Magyarország TOP 25 szállodái közé is. A hotel eredményesen vett részt a \"Zöld Szálloda\" pályázaton, valamint 2014-ben megkapta a Turizmus Minőségi Díjat. Még ugyanebben az évben, decemberben az épület elnyerte az építőipar egyik legrangosabb hazai kitüntetését, az Építőipari Nívódíjat is.
A kecskeméti szálloda nemcsak fiatalos, professzionális csapatával, a vendégigények kiemelt figyelemmel követésével, hanem a folyamatos innovációval is igyekszik kitűnni a versenyből. Ennek érdekében a konferenciaközpontban a 21. század egyik legmodernebb érintőképernyős prezentációs eszköze is rendelkezésre áll. Az LSK interaktív kijelző egyedülálló módon támogatja a figyelem fenntartását. Az innovatív megoldással új dimenziók nyílnak meg az üzleti találkozók, videokonferenciák és kollaborációs együttműködések lebonyolítására.