Július 29. hétfő, Flóra, Márta
Hírek, események 2015. március 18. 13:22

A Four Pointsby Sheraton Kecskemét „Az év franchise szállodája”

A Four Pointsby Sheraton Kecskemét „Az év franchise szállodája”
Megnyitása óta folyamatosan magas a vendégelégedettségi mutatója, és sorra kapja a szakmai díjakat is a Four Points by Sheraton Kecskemét Hotel és Konferenciaközpont. Mind közül azonban a legnagyobb elismerés, hogy az amerikai Starwood lánc Európai, Afrikai és Közel-Keleti régiójában 2014-es teljesítménye alapján a kecskeméti szálloda kapta „Az év franchise szállodája” elismerést.

Abu Dhabiban tartották a Starwood szállodalánc nemzetközi értékesítési és marketing kongresszusát, ahol a szakmai programok mellett díjátadó ünnepség keretén belül hirdették ki az elmúlt év legjobb teljesítményeit.

A Starwood európai, afrikai és közel-keleti régiójában jelenleg 249 szállodája közül 46-ot üzemeltet franchise rendszerben. Ezek közül bizonyult a legjobbnak, és kapta meg „Az év franchise szállodája díjat” a 2013 májusában megnyitott Four Points by Sheraton Kecskemét Hotel és Konferenciaközpont.

A nyitás óta eltelt közel két évben számos vendégelégedettségi és szakmai díjat is kapott a kecskeméti szálloda. 2014-ben nemcsak a legmagasabb vendégelégedettséget (GEI) elérő szállodája lett a Starwood láncnak, hanem elnyerte a Starwood \"Kiemelkedő Teljesítmény\" kategória díját is. Idehaza is elismerték a szálloda teljesítményét, megkapta az Aranynap-díjat a „Magyarország legígéretesebb 2013-ban megnyitott szállodája” kategóriában, a Turizmus Kft. \"Az év legjobb vidéki Business hoteljének” választotta és bekerült a vendégek véleménye alapján, a Tripadvisor által összeállított Magyarország TOP 25 szállodái közé is. A hotel eredményesen vett részt a \"Zöld Szálloda\" pályázaton, valamint 2014-ben megkapta a Turizmus Minőségi Díjat. Még ugyanebben az évben, decemberben az épület elnyerte az építőipar egyik legrangosabb hazai kitüntetését, az Építőipari Nívódíjat is.

A kecskeméti szálloda nemcsak fiatalos, professzionális csapatával, a vendégigények kiemelt figyelemmel követésével, hanem a folyamatos innovációval is igyekszik kitűnni a versenyből. Ennek érdekében a konferenciaközpontban a 21. század egyik legmodernebb érintőképernyős prezentációs eszköze is rendelkezésre áll. Az LSK interaktív kijelző egyedülálló módon támogatja a figyelem fenntartását. Az innovatív megoldással új dimenziók nyílnak meg az üzleti találkozók, videokonferenciák és kollaborációs együttműködések lebonyolítására.

Kövessen minket a Facebookon is!