„Befutó” a szegedi egyetemen – Egyedülálló gyakornoki program indul kommunikáció szakosoknak
„Befutó” névvel indít gyakornoki programot a Szegedi Tudományegyetem Kommunikáció – és Médiatudományi Tanszéke. A tanszék megállapodást kötött a kreatív ipar és a média azon szereplőivel, akik szerint a kommunikáció szakos végzettség jól használható és hasznosítható a hazai munkaerőpiacon. A Befutó Gyakornoki Program célja, hogy fizetett gyakornoki lehetőségeket biztosítson a kiemelkedő tanulmányi eredményekkel rendelkező hallgatóknak. Az egyetemisták így belépőt nyerhetnek a kommunikációs munka világába és már tanulmányaik alatt megismerkedhetnek a rájuk váró szakmai kihívásokkal.
A Befutó Gyakornoki Program első partnerei a Délmagyarország, a szegedi Tourinform Iroda, a CAS Software és a Magyar Telekom, ahol többek között közösségi média felelősként, újságíróként, valamint kreatív munkatársként próbálhatják ki magukat a hallgatók.
A szegedi kommunikáció tanszék célja, hogy már egyetemi tanulmányaik ideje alatt is gyakorlati lehetőséget nyújtson hallgatóinak, akik a diplomájuk megszerzése után azonnal kiemelkedő munkalehetőségekhez juthatnak. A tanszék a fizetett gyakornoki lehetőségen túl az évek óta működő Tandíjfelező kezdeményezéssel is szeretné csökkenteni az ott tanulók anyagi terheit. Emellett különleges képzési lehetőségeket is kínál az egyetemistáknak: a mobil- és közösségi médiás képzés mellett egyedi mesterképzéssel és mester-specializációkkal is várják a leendő kommunikáció szakos hallgatókat Szegeden.
A Befutó Gyakornoki Programról május 15-én, pénteken 10 órakor tartunk sajtóeseményt az SZTE-BTK Egyetem utcai épületének Kari konferenciatermében, melyre tisztelettel várjuk a sajtó képviselőit. Az eseményen Szajbély Mihály tanszékvezető, valamint a programban résztvevő szervezetek képviselői ismertetik a kezdeményezés részleteit.