A Wizz Air 11. évfordulóját megújult branddel és új festéssel ünnepli-Csak a mai napon egy foglaláson belül minden második jegy ingyen*
Elsőtizenegy éve során a légitársasággal 90 millióan utaztak, és ma már 59 repülőgépet üzemeltet 38 országba, több mint 380 útvonalon. A kezdetektől fogva az utaselégedettségre fokuszálóWizz Air egy sor új fejlesztést is bejelentett, amelyek célja a jobb fogyasztói élmény biztosítása.
Az elmúlt hónapokban a WIZZ azon dolgozott, hogy új lendületet adjon a márkának, a ma bemutatott új brand és festés jól demonstráljaa légitársaság folyamatos elkötelezettségét amellett, hogy pozitív élményeket biztosítson utasainak. A WIZZ brand most frissebb, vibrálóbb és letisztultabb megjelenést jelent, ezzel párhuzamosan több kezdeményezés végrehajtása is folyamatban van:
Ma |
Ülőhelyfoglalás bevezetésea teljes útvonalhálózaton |
Új díjtípusok (Alapés Plusz), hogy könnyebb legyen választani az alacsony viteldíjak és az alacsony viteldíjakkal párosított legnépszerűbb kényelmi szolgáltatások közül |
|
2015 folyamán |
Aweboldal fejlesztésea gyorsabb és könnyedebb foglalásért |
Mobilra optimalizált weboldalindítása |
|
Legalacsonyabb Viteldíj Keresőszolgáltatás a weboldalon |
|
Wizz Tours utazási csomagajánlatai több országban is elérhetővéválnak 2015 folyamán |
|
Az újonnan leszállított A320 és A321 típusúrepülőgépek már a légitársaság új festésévelérkeznek |
|
Megújult belsőtér az A321 repülőgépeken novembertől |
|
Új egyenruhák a megújult brand színeivel |
A Wizz Air 11. évfordulóját és a brand megújulását a valaha volt legnagyobb szabásúpromóciójával ünnepli: minden ma éjfélig intézett foglalásra, minden útvonalon, minden járatra a második repülőjegy ingyenes *.
“Az elmúlt egy évtizedben a Wizz Air jelentős sikereket ért el a repülési iparág forradalmasításában, és megvalósítottuk azt az elképzelésünket, hogy megbízhatóés megfizethetőlégiközlekedést biztosítsunk mindenkinek Közép- és Kelet-Európában, miközben működésünket Európán túlra is kiterjesztettük”–mondta Váradi József, a Wizz Air vezérigazgatója. –“Az új, felfrissített brandünk bevezetése is egyike a számos lépésnek, amellyel folyamatosan fejlesztjük az utasok utazási élményét. Nagyon örülünk, hogy az A320 és A321 típusúrepülőgépeinken is bevezethetjük az új festést. A jövőben is azon dolgozunk majd, hogy fejlesszük páneurópai útvonalhálózatunkat, és nagyon várjuk, hogy visszatérőés új utasainkat a fedélzeten köszönthessük”–tette hozzáVáradi József.