Panaszok a Hattyúk tava ellen
A szervező cég álláspontja, mely szerint azon résztvevőknek, akik nem jelezték a helyszínen a problémájukat, nem áll módjukban visszatérítést nyújtani, az NFH véleménye szerint fogyasztóvédelmi szempontból aggályos. Nem zárható ki ugyanis a fogyasztó azon joga, hogy a szolgáltatás – jelen esetben az előadás – minőségével kapcsolatosan a szervezőnél utólag is panaszt tegyen, illetve vételár-visszafizetési vagy egyéb igénnyel éljen.
Mivel a rendezvényt egy cseh székhelyű vállalkozás szervezte, az érintett fogyasztók egyedi határon átnyúló panaszainak rendezésének érdekében az NFH szervezetében működő Európai Fogyasztói Központ működik közre a cseh társközpont bevonásával. Fontos, hogy a fogyasztók a panaszukat a kapcsolódó dokumentumokkal (jegy, levelezés a céggel) együtt nyújtsák be az [email protected]e-mail címre.
Az NFH a vizsgálódást folytatja, illetve az Európai Fogyasztói Központ törekszik arra, hogy a beérkezett panaszokat feldolgozza, és a fogyasztók részére bővebb tájékoztatást nyújtson a panaszkezelés további részleteiről.