A befektetett munkát értékelik a vendégek
– Júniusra teljesen megújult az egész pizzéria – újságolja. A labdarúgó Európa bajnokság idején már a kívül-belül átalakított, újjáépített, kibővített üzlethelyiségben és teraszon fogadtuk a vendégeket – mondja. – Létrehoztunk egy vadonatúj, 60 fő befogadóképességű különtermet zártkörű rendezvények lebonyolítására, amellyel további célcsoportokat szólíthatunk meg. Ezzel párhuzamosan kibővítettük és megújítottuk a kinti teraszrészt is, ami nagyon közkedvelt. Kívül-belül új dizájnelemeket alkalmazunk. Egyedi tervezésű, saját emblémával ellátott berendezési tárgyakat szereztünk be, úgymint: borlaptartókat, szószos tálcákat, bögréket. Szintén vadonatúj konyhai felszereléseket vásároltunk, köztük egy 60 adagos gőzpárolót, amely folyamatosan frissen tartja az elkészült ételeket. Rövidesen új, háromnyelvű (magyar, angol, német) étlapunk lesz – ad további betekintést.
– Ami pedig talán a legfontosabb: kibővítettük ételkínálatukat, tovább emeltünk az eddig is kiváló minőségi színvonalunkat. Ma már egyebek mellett 58 pizza, 8 leves, 5 előétel, 21 csirkehúsos, ugyanannyi sertéshúsos, és kétféle marhahúsos étel közül választhat, aki hozzánk betér. És akkor még a hal-, vegetáriánus, meg tésztaételeinket, köreteinket, salátáinkat, desszertjeinket nem is említettem. Mindeközben nem emeltük árainkat, és a felszolgált adagok sem lettek kisebbek. Sör- és borkínálatunk vendégeink szerint kifejezetten jó, minden igényt maximálisan kielégítenek.
Sikereikről így beszélt: – 1996-ban indultunk, és azóta folyamatosan fejlődünk. 2015 nagyon szépen sikerült. Akkori 19 éves fennállásunk alatt ez volt a legeredményesebb évünk. És tavaly még különtermünk sem volt. Idén már ezzel is számolhatunk. Igyekszünk mindenkire, mindenre gondolni: akadálymentesített bejárót építettünk, a hozzánk betérők házi kedvenceit pedig vízzel kínáljuk ebben a nagy nyári melegben. A vendéglátás tipikusan olyan ágazat, ahol a siker mérhető: mégpedig a vendégek számában. Értékelik a befektetett munkát; szeretnek bennünket. Valahogy mindig akkor jut eszünkbe valami újdonság, amikor vevők rá az emberek. Úgy érzem, Isten áldása van a munkánkon. Egyébként pedig vallom: legjobb reklám egy étteremnek, ha a vendég olyan sokat kap, hogy nem bírja teljesen elfogyasztani a megrendelt ételt, így kéri tőlünk: elvitelre csomagoljuk be. Ez nálunk elég gyakran előfordul. (Az újságíró megjegyzése: mi hárman is hasonlóképp tettünk.)