Július 18. csütörtök, Frigyes
Hírek, események 2006. augusztus 1. 16:31

Hittanos kirándulás szilvásváradon.

Képgaléria
Itt a nyár és itt a táborok ideje. Ez nagy lehetőség egy hittantanár számára hisz egy-egy tábor alkalmával többet van együtt a gyermekekkel, mint egész tanévben az órák alatt. Ezt az alkalmat használtuk ki feleségemmel Molnárné Váczi Beátával ki ugyancsak hittan tanár.
Táborunk július 24.-én reggel kecskeméti vasút állomásról indult. Irány szilvásvárad egy pesti kitérővel hol a Budai vár mellet a Mátyás templom impozáns és szép formáiban gyönyörködhettünk. Szilvásváradra megérkezésünk után még volt időnk és erőnk egy rövid völgy túrát tenni. Másnap egy kiadós reggeli és következett az első nagy kihívás Istállókő 950 méter magas csúcs meghódítása. Sikeresen végrehajtottuk, el is fáradtunk kellőképpen. Azonban az esti foci derbit nem lehetet kihagyni. Szerda reggel Eger városába utaztunk, ahol a bazilikát néztük meg, valamint a líceum falai között jártunk és próbáltuk magunkba szívni a tudást. Számos élménnyel gazdagodtunk. A toronyból periszkóp segítségével körbenéztünk a városba, majd következett a fizikai kísérletek szobája, hol rendkívül érdekes dolgokat figyelhettünk meg és próbálhattunk ki. De a jóból is megárt, ha sok a tudásvágyunk kielégítése után irány a strand hűsítő vize. Csütörtök ismét a kirándulás jegyében folyt. A Szalajka völgy természeti szépségeit kutattuk és fedeztük fel, a fátyol vízesést, az erdei múzeumot, a pisztrángos tavakat. Ezután ismét egy erőpróba következet kaland erdőbe mentünk aminek a lényege kb. 5méter magasságban a fák tetején drótkötél pályán hevederekkel biztosítva kell leküzdenünk az akadályokat. Ezután a nem mindennapi kaland után következet egy nem mindennapi ebéd elfogyasztása sült pisztrángot ehettünk melyet a Kecskeméti lapok, valamint a Petőfi Népe szerkesztősége ajánlott fel számunkra köszönettel tartozunk érte. Pénteken ismét Eger városát látogattuk meg benne megnézhettük az érseki pincerendszert valamint a törökök helyett elfoglaltuk az egri várat, szerencsére áldozatok nélkül. Az esti tábortűznél ami egyben az utolsó a táborunk folyamán színes estet rendeztünk ahol a fiatalok felemlegették a tábor kedves pillanatait. Szombaton egy kiadós ebéd után a hazautazás következett egy kis szomorúsággal, hogy vége a tábornak és egy kis örömmel hogy ismét találkozhatunk szüleinkkel, testvéreinkkel. Jó hangulatú táborozásban volt részünk, amit egy darabig biztosan nem felejtünk el. Köszönet minden támogatónak érte.

Kövessen minket a Facebookon is!