Svájci tanulmányúton járt a Református Általános Iskola nevelőtestülete
A továbbképzés hitéleti vonatkozásai a következők voltak: Husz János emlékházában múzeumlátogatás keretében ismerkedtek meg a huszita mozgalom elindítójának életével, munkásságának történelmi, kultúr- és egyháztörténeti hatásaival. A seengeni gyülekezetben látogatásuk az ottani gyülekezeti élet megismerését szolgálta, lehetőséget kínált a tapasztalatcserére, s ezen alkalomból istentiszteleten szolgáltak a pedagógusok megtapasztalva, hogy egy test tagjai vagyunk a világon máshol élő református testvéreinkkel.
A gyülekezeti házban a kecskeméti harangjátékot adták elő csengettyűk kíséretében. Látogatást tettek a reinachi református templomban, mely ilyen minőségében az első épített öröksége a svájci reformátusságnak, s ahol Zwingli életéről, szolgálatáról hallgattak előadást.
Október 31-én Genfben a reformáció emlékműve előtt tisztelegtek, s egész napos szakszerű vezetés keretében a város protestáns helyszíneit látogatták meg. Zsoltárokat énekeltek a genfi katedrálisban, Kálvin János templomában. Ellátogattak Luzernbe és Baselbe, majd Zwingli és Bullinger nyomában járva tovább mélyültek reformációtörténeti ismereteik Zürichben, ahol az egyik helyi lelkész kalauzolta a csoportot.
November 1-jén egy napot töltöttek a reichnachi általános iskolában, ahol az iskola életével, szakmai munkájával ismerkedtek. Órákat látogattak több csoportban szakos megoszlás alapján. A látottak alapján szakmai tapasztalatcserére volt lehetőségük. Szándékuk testvériskolai kapcsolat kialakítása is, melynek első lépése volt ez a látogatás.
A részt vevők számára magyar reformátusságuk tudatos vállalóivá formálásában volt fontos ez a továbbképzés. Hozzásegítve őket fogadalmuk teljesítéséhez: közös szolgálatban magyar nemzetünk becsületes, áldozatkész és művelt polgárává nevelik a Kecskeméti Református Általános Iskola tanulóit.