Bács-Kiskun megyében nyolc kormányablakban nyílik NAV ügyfélszolgálat
A kormányablakok ügyfélfogadási rendjének kialakítására az emberek bizalmát élvező "Szolgáltató Állam" kiépítésével összhangban, a tényleges állampolgári igények szem előtt tartásával került sor. Ennek megfelelően a kormányablakok hétfőn 7.00-17.00 óra, csütörtökön 8.00-18.00 óra között országosan egységesen állnak az állampolgárok rendelkezésére. A hét többi napján a helyi sajátosságok figyelembe vételével fogadják az ügyfeleket. Az ügyfélforgalom megoszlása szerint a legnépszerűbb idősávok: délelőtt 9-10 óra, illetve 10-11 óra között.
Az adóügyi ügyfélszolgálatok nyitva tartása eltér a kormányablakok ügyfélfogadásától, a helyi igényeknek, illetve a korábbi gyakorlatnak megfelelően kerül kialakításra. A NAV kormánytisztviselői fognak dolgozni a NAV munkarendje szerint. Az ügyfelek erről a kihelyezett tájékoztató táblákon, az ügyfélhívó berendezés kijelzőjén, valamint az online és a telefonos időpontfoglalás során kapnak tájékoztatást.
Az adóügyi ügyfélszolgálati munkaállomások egyetlen, összevont rendezvény keretében kerültek átadásra, december 20-án Kiskunhalason. Az átadón részt vett Bányai Gábor országgyűlési képviselő, Benda Ferencné, a NAV Bács-Kiskun Megyei Adó- és Vámigazgatóságának igazgatója, és dr. Zombor Attila, a Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal főigazgatója.