Megújult a Diákhitel Direkt szolgáltatás
A Diákhitel Központ folyamatosan arra törekszik, hogy informatikai megoldásai egyszerre szolgálják az ügyfelek kényelmét és biztonságát. Ennek jegyében a Diákhitel Központ ügyfelei a jövőben a korábbinál kényelmesebben, úgynevezett mobil token felhasználásával tudnak belépni a Diákhitel Direkt (www.diakhiteldirekt.hu) alkalmazásba. Az új szolgáltatás egyszeri regisztrációt követően a Diákhitel Direkt mobilalkalmazáson belül érhető el. Segítségével az alkalmazás egy gombnyomásra generálja a számlavezető rendszerbe történő belépéshez szükséges másodlagos jelszót. A Diákhitel Direkt mobilalkalmazás segítségével a diákhitelt igényelt hallgatók bármikor hozzáférhetnek egyenlegükhöz, nyomon követhetik pénzmozgásaikat, vagy informálódhatnak a legfrissebb hírekről. Az új belépés technikai hátteréről itt olvasható bővebben: https://www.diakhitel.hu/diakhitel-direkt/diakhitel-direkt-mobil.html
A diakhiteldirekt.hu platform 2014 óta elérhető, ingyenesen letölthető, okostelefonokra és táblagépekre is alkalmazható applikációját már több mint 45 ezer ügyfél használja.
A Diákhitel Központ élen jár az ügyintézést megkönnyítő elektronikus szolgáltatások bevezetésében, melynek egyik példája a pénzügyi szektorban elsőként elindított, ügyfélkapus belépéssel kombinált, papírmentes ügyintézést lehetővé tevő elektronikus szerződéskötési rendszer. A Diákhitel Direkt asztali verziójában már négy éve elérhető az online bankkártyás fizetés lehetősége, 2018 januárjától pedig mobil applikáción belül is működik a kártyás fizetés.
A Diákhitellel kapcsolatos ügyintézéshez a Diákhitel Központ telefonos és személyes ügyfélszolgálatai is változatlanul rendelkezésre állnak. A diákhitellel kapcsolatos minden fontos információ, tudnivaló megtalálható a Diákhitel Központ internetes felületén, a www.diakhitel.hu portálon is.