Július 20. szombat, Illés
Hírek, események 2009. április 28. 12:27

Sikeresen debütált az új termékcsalád

Sikeresen debütált az új termékcsalád
A januárban forgalomba került Hírös Kecskeméti Család sorozattal a fiatalabb generáció megszólítását tűztük ki egyik célul – tájékoztatta honlapunkat Somogyi József, a Zwack Kecskeméti Pálinkamanufaktúra gyárvezetője. Éppen ezért a mai trend irányát követi a változatos szín -és ízvilággal rendelkező mézes ágyas kivitelű, öt tagból – mézes ágyas barack, mézes ágyas körte, mézes ágyas szőlő, mézes ágyas áfonya, valamint egy egyedi barackpálinkából - álló termékcsaládunk.
A barackpálinka készítésénél törekedtünk arra, hogy a tradíciót megtartva különleges, Kecskemét környéki kajszi típusokból, gyümölcsösebb ízvilágot alkossunk, követve ezzel Lao-Ce nagyszerű gondolatait, miszerint „Az eredethez visszatérni annyi, mint megnyugodni.”A termékek kiszerelésénél pedig a régi kecskeméti fütyülős motívumok jelennek meg a címkén. Az áfonyából készült ital pedig igazi különlegességnek számít a maga nemében, mivel kevés áll rendelkezésre az alapanyagból, és nehezen szerezhető be. Az eddigi tapasztalatok szerint sikeres az italcsalád bevezetése, ami többek között annak köszönhető, hogy csak minőségi gyümölcsből, minőségi mézből és alappálinkából készültek a sorozat tagjai. A különböző fesztiválokon korábban jól megfigyelhettük, hogy a fiatalok italfogyasztási kultúrája fokozatosan a mézes ágyas italok felé mozdult el, és egyre jobban értékelték a minőségi, egyedi ízeket. Továbbra is hangsúlyozzuk Társaságunk jól ismert szlogenjét, hogy „minőséget, de mértékkel”. Étkezés előtt vagy után, de akár közben is fogyaszthatóak ezek az italok, melyekben a sokszínű, komplex illat -és ízvilágnak köszönhetően, szinte a gyümölcs „lelkét” is érezni lehet. A válság közepette talán sikerül a prémium termékeink értékesítését szinten tartani, míg a többi árucikknél kisebb csökkenés mutatkozott, ezért szükségszerűen a működési költségeinken kell szűkíteni. Március végén zártuk a tavalyi gazdasági évet, ami rendkívül sikeresnek bizonyult, de az idei esztendő nehezebbnek ígérkezik. A „mindent a fogyasztóért” jelszót szem előtt tartva innovatív módon végezzük a napi munkát, a meglévő termékeket folyamatosan újítjuk és új produktumok bevezetésére törekszünk. Jelenleg több, izgalmas elképzelés megvalósításán fáradozunk, melyek az év végére biztosan realizálódnak, és a megjelenésükkel remekül kiegészíthetik a mostani sorozatainkat. A vásárlóink egyébként elvárják, hogy minél szélesebb termék skálából választhassanak, így magas a mérce, de igyekszünk megfelelni a kihívásoknak, mert mint Lao-Ce említi, „Aki kapni akar, tanuljon meg adni.”. Ez így van rendjén!

Kövessen minket a Facebookon is!