November 27. szerda, Virgil
Hírek, események 2009. július 1. 13:46

Megújult termékekkel jelentkezik a Szentkirályi Ásványvíz

Megújult termékekkel jelentkezik a Szentkirályi Ásványvíz
A Szentkirályi Ásványvíz igazi hungarikumként van jelen a piacon, s a kontinens egyre több országában ismerhetik meg a különlegesen finom italokat. Az ásványvizek folyamatosan nyerik el a rangos nemzetközi elismeréseket, de most a hazai piacra koncentrálva, néhány héten belül megújítják termék portfóliójukat a teák és az ízesített vizek tekintetében.
Az elmúlt időszakban a Figo-féle reklámkampánynak is köszönhetően dinamikus fejlődés mutatkozott meg a forgalmunkban, valamint a vevő megelégedettségünk szintén tovább növekedett - nyilatkozta Matus István operatív vezérigazgató. Elsősorban a hazai piacot céloztuk ezzel a marketing lépéssel. Igyekeztünk megmutatni, hogy termékeink méltán képviselnek olyan színvonalat, amiket ha bárhol is forgalmaznak, elnyerhetik a fogyasztók legnagyobb szintű elismerését. A Szentkirályi Ásványvíz Kft. komoly, jelentős vállalattá nőtte ki magát az utóbbi évek során és Figo sport- és magánélete egyaránt minta lehet mindenki számára, teljesen beleillik cégünk arculatába. Természetesen célunk a külföldi terjeszkedés is – ami folyamatosan fejlődik – de legfontosabb, hogy a hazai fogyasztók fokozatosan növekvő igényének ezentúl is megfeleljünk. Örömmel közölhetem, hogy 1-2 héten belül új termékekkel jelentkezünk a hazai és nemzetközi piacon egyaránt. A legmagasabb szintű, legmodernebb technológiával készült, semmiféle tartósítószert nem tartalmazó, kiváló ízű jeges teát hozzuk forgalomba. Bízunk abban, hogy ez az italunk is elnyeri a vásárlóink tetszését. Ízesített vizeink pedig megújult ízekkel, csökkentett kalória tartalommal kerülnek az üzletekbe. Sok fogyasztónk örömére az ízesített vizek enyhén szénsavas változatban kerülnek újra a piacra. Büszkén említhetem meg, hogy a szakértő bizottság döntése alapján ebben az évben ismét elnyerte a Szentkirályi a rangos elismerésnek számító Business Superbands díjat. Az ugyancsak jelentős presztízsű brüsszeli versenyen pedig az Emese és Szentkirályi termékünkkel aranyérmet szereztünk. A cégünknél mi is érzékeljük a gazdaságban levő válságot, de tudatos stratégiára épülő operatív tervvel rendelkezünk arra vonatkozóan - jobban felmérve a fogyasztók, kereskedők igényeit -, hogy hogyan tudunk előre haladni. A Szentkirályi továbbra is a folyamatos növekedést célozza meg, mert csak növekedéssel lehet a sikerekről beszélni.

Kövessen minket a Facebookon is!