Húsz évnyi folyamatos megújulás
A P&P Kft. – jogelődje révén – 1990 óta van jelen a piacon, de 2000-től dolgoznak a jelenlegi tulajdonosi szerkezetben. Tevékenységükben afriss és a fagyasztott pékáruk termelését, azok franchise rendszerben történő terítése teszi teljessé. De találkozhatunk a P&P termékekkel többek között a SPAR, a Kaisers, a CBA és a Real üzletláncok pultjain is. A látványpékség franchise hálózata mellett a cég friss pékáru gyártáséval is foglalkozik. Többek között ezért sorolják a P&P legfőbb erényei közé a sokoldalúságot. Épp úgy otthonosan mozog ugyanis, a hagyományos értékeket felmutató piaci szegmensekben, mint a modern kor haladó technikáját a korszerű kereskedelmi irányelvekkel ötvöző területeken.
A cég kiskunfélegyházi telephelyén csaknem 4000 négyzetméteres üzemcsarnokban folyik a termelés. Itt készül a régiós friss pékáru és csaknem a teljes fagyasztott finomság, és az itt kialakított tanműhelyekben történik a szakmai utánpótlás nevelése is. Az akkreditált pék és cukrász szakiskolai képzésben évente több mint százan vesznek részt. A kunszállási telephelyen zajlik a napi péksütemény gyártása mellett a termékfejlesztés, valamint az adminisztrációs munka.
A cég alkalmazottainak száma meghaladja a 200-at, de mivel a fagyasztott pékáru döntő többségét saját franchise hálózatán keresztül értékesíti, ennél lényegesen nagyobb azoknak a száma, akik az általa megteremtett értékeknek köszönhetik munkahelyüket. A látványpékségek révén – a teljes hazai lefedettségen túl – széleskörű a P&P termékek határokon túli ismertsége is. A fagyasztásos technológia terén szerzett komoly tapasztalat, a száznál is több féle termékből álló gazdag választék és a folyamatos megújulási képesség együtt jelenti a siker garanciáját. A termékei között megtalálhatók a töltött és a töltetlen, a sós és az édes, a lédig és a darabárus cikkek egyaránt. A klasszikus és új fejlesztésű sütemények mellett pizzák, melegszendvicsek, elősütött termékek színesítik a kínálatot. A P&P jelen van többek között a szlovák, a román, a bolgár, a német és az angol piacon. Saját logisztikai rendszert működtetve, folyamatosan megújuló gépjárműparkkal biztosítják a pontos és rugalmas szállítást.
Fennállásának két évtizede alatt a cég elkötelezte magát a folyamatos fejlesztések, a piac igényeinek rugalmas követése mellett. A stratégiai tervek között meghatározó szerep jut a már meglévő hálózatokkal kialakított partnerkapcsolat folyamatos ápolásának és újabb hazai kereskedelmi hálózatokkal való kapcsolat kiépítésnek, továbbá a változó fogyasztói igényeket követő termékfejlesztésnek.