Feltámad a legendás magyar áruházlánc! Jön az antipláza
A plázák megjelenésével a Centrumok sorsa is megpecsételődött. A tulajdonosi szerkezet átalakulása után átkeresztelték őket Skálává, a polcokon pedig elsősorban olcsók kínai termékek jelentek meg -ez pedig gyakorlatilag egyet jelentett a vásárlók elmaradásával.
A következő hetekben a Centrum áruház öt városban kapja vissza régi nevét. A boon.hu értesülése szerint a kínaiak után a magyar tulajdonú Centrum Exclusive Divatház Kft. bérli az épületeket.
Az új tulajdonosok célja a Centrum áruházak hajdani fényének visszaállítása. Kifejezetten a vidéki középrétegre alapozzák a kínálatot, a megjelenést és az árakat. Azokat a családokat célozzák meg, "akiktől távol áll a plázakultúra", akik nem a társasági élet miatt keresik fel a városközpontot, hanem szolid, mégis igényes környezetben szeretnének széles áruválasztékkal, mérsékelt árakkal és jó minőségű termékekkel találkozni.