2015. március 13. 15:47
A magyarországi tésztapiacon 2014-ben volumen és értékbeli visszaesés volt megfigyelhető. A sajátmárkás és az alacsony árponton lévő termékek összpiacának erősödése miatt a magasabb árponton lévő márkatermékek piaci mozgástere is jelentősen korlátozódott. A Famíliatészta Kft. tavaly 606,4 millió forint árbevételt ért el, ami 8,8%-os csökkenést jelent az előző évi 665 millió forintos árbevételhez képest. Ennek ellenére az innovatív, magyar tulajdonú mezőberényi vállalkozás adózás előtti eredménye 3%-kal magasabb lett, mint 2013-ban, és idei árbevételét 15%-os növekedéssel tervezi – ezt elsősorban a nemzetközi és hazai stratégiai áruházláncokból származó forgalmának emelkedésétől és disztribúciójának további kiszélesítésétől várja.
Részletek