Január 21. kedd, Ágnes

MAGYAR ÉPÍTŐIPARI TERJESZKEDÉS NÉMETORSZÁGBAN - A KÉSZ Csoport németországi leányvállalata: KEMAG Deutschland GmbH.

2016. február 17. 10:44

Közép-kelet-európai sikerek után nyugat féle terjeszkedik a magyar tulajdonú KÉSZ Csoport. Új leányvállalatukat Németországban nyitották meg. A cég vezetése szerint az EU-ban ez a piac fog az egyik legdinamikusabban fejlődni, ezért 2016 elején KEMAG Deutschland GmbH. néven alapították meg az ottani céget. Első generál kivitelezési projektjük április elején veszi kezdetét.

Részletek
Nagyszerűen sikerült az Univer24, "Az úszás ünnepe"

Nagyszerűen sikerült az Univer24, \"Az úszás ünnepe\"

2016. február 16. 19:30

2016. február 13-14-én immár második alkalommal rendezték meg az Univer24 - Az úszás ünnepe sporteseményt a Kecskeméti Fürdő versenyuszodájában. Az „Univer24 - Az úszás ünnepe\" egy 24 órás, hosszútávúszó erőpróba és verseny volt, ahol amatőr és profi úszók 100 méteres táv megtételétől kezdve akár 24 órát is a medencében tölthettek. Minden részvételi és leúszott távról szóló adat arról tanúskodik, hogy a rendezvény nagyszerűen sikerült, megrendezésének második esztendejében Kecskemét legtöbb embert megmozgató tömegsport rendezvényévé vált. De beszéljenek a létszámok, és a leúszott kilométerek.

Részletek
Az Egészségügyi Szakmai Kollégium alelnöke lett Svébis Mihály

Az Egészségügyi Szakmai Kollégium alelnöke lett Svébis Mihály

2016. február 16. 19:28

Az Egészségügyi Szakmai Kollégium tagozatvezetőinek és tagjainak kinevezési ünnepségét Budapesten tartották hétfőn délután. Dr. Svébis Mihályt, a Bács-Kiskun Megyei Kórház főigazgatóját nevezte ki a kollégium alelnökévé Balog Zoltán, az emberi erőforrások minisztere, a tagozatok tagjai közé pedig kecskeméti orvosok is bekerültek - tájékoztatott az MTI.

Részletek
Kutatás: napi 86 percet tölt a Facebookon az átlagos magyar felhasználó

Kutatás: napi 86 percet tölt a Facebookon az átlagos magyar felhasználó

2016. február 16. 19:22

Átlagosan napi 86 percet tölt a világ legnagyobb taglétszámú közösségi oldalán, a Facebookon az átlagos magyar felhasználó. Hétköznap pár perccel rövidebb, hétvégén valamivel hosszabb ez az idő - tudható meg a Magyar Tartalomszolgáltatók Egyesülete (MTE) által megrendelt, a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa által finanszírozott kutatás összegzéséből.

Részletek